Twórz gry i aplikacje na Virtuix Omni

Realizuj swoje projekty w oparciu o Virtuix Omni. Twórz gry i aplikacje i zarabiaj dzięki modelowi biznesowemu, który oferuje Virtuix.

Zarabianie z wykorzystaniem Omni

Jako twórca oprogramowania VR możesz zarabiać wykorzystując Omni na dwa podstawowe sposoby:

Omniverse

1. Zarabianie na Omniverse

Producent Omni i twórca platformy Omniverse stale szuka możliwości powiększenia listy dostępnych gier, które dostarcza potem do klientów na całym świecie.

W rozliczeniu z właścicielami Omni korzystającymi z Omniverse firma Virtuix pobiera opłatę za minuty grania w grę. Przychodami z tego tytułu dzieli się z właścicielami gry, w którą grali użytkownicy korzystający z Omni. Choć koszt jednej minuty jest bardzo niewielki, to skala w jakiej te minuty są wydawane jest całkiem znacząca. Niedawno przekroczono 1 milion zagranych minut. Ponieważ bieżnia Omni jest w sprzedaży od roku to ten rynek dopiero raczkuje. Z pewnością obecność na Omniverse może być źródłem solidnych przychodów.

2. Zarabianie na zamówionych aplikacjach

Omni jest tylko narzędziem, które pozwala na wykonanie w świecie VR czynności, które jeszcze do niedawna były niemożliwe do wykonania. To jak z tego narzędzia skorzystamy zależy tylko od nas i od pomysłu biznesowego, który chcemy realizować. Wirtualne wycieczki, angażujące szkolenia czy wysiłkowy trening pod przykrywką wizualnie atrakcyjnej gry to tylko proste przykłady na wykorzystanie bieżni Omni. A jaki jest twój pomysł na biznes?

SteamVR-library_w_600

Biblioteki Omni (SDK)

Unity-VR

Aby ułatwić pracę programistom i twórcom aplikacji firma Virtuix dostarcza oprogramowanie (SDK – Software Development Kit) pozwalające wygodnie implementować kod, dzięki któremu ruchy z bieżni przenoszone są do aplikacji.

W obecnej chwili dostępne są biblioteki do dwóch silników oprogramowania: Unity oraz Unreal Engine 4.

SDK pozwala na oprogramowanie 3 aspektów Omni:

  • poruszanie się w świecie VR wewnątrz aplikacji
  • użycie trybu de-coupled, który pozwala na poruszanie się w kierunku wyznaczonym przez pas i buty zamiast klasycznego ruchu zgodnego z goglami.
  • mierzenie odległości przebytej przez gracza w Omni

Zainteresowane osoby powinny wypełnić poprawnie formularz kontaktowy znajdujący się na stronie :

http://www.virtuix.com/developers/

po czym dostaną maila z działu programistycznego Virtuix zawierającego odpowiednie linki do ściągnięcia najnowszej wersji SDK.

Unreal-EngineUnity-Engine

Omni w wersji deweloperskiej

Standardowo Omni dostarczane jest w wersji zsynchronizowanej z Omniverse, w celu maksymalnego uproszczenia jego wykorzystania. W przypadku, gdy właściciel bieżni Virtuix Omni chce tworzyć swoje aplikacje musi odblokować bieżnię na dostęp do zewnętrznego oprogramowania. Dla celów bezpieczeństwa proces ten automatycznie blokuje dostęp Omni do Omniverse.

Aby zablokować/odblokować Omni należy skontaktować się w tym temacie z nami a my współpracując z producentem zadbamy o poprawne przeprowadzenie tego procesu.

Unreal-Engine-4.10

Zakres zastosowań gier i aplikacji

Rozrywka poprzez granie

Pełna immersja w grach VR jest innowacyjnym czynnikiem w rozrywce komputerowej, dostarcza niespotykanych dotąd wrażeń

Zastosowania w wojsku

Omni pomaga symulować prawdziwe pole bitwy dzięki czemu żołnierze mogą szlifować swoje umiejętności strzeleckie, ale również zdolności taktyczne w wirtualnym świecie.

Architektura i budownictwo

Użyj Omni jeśli chcesz obejrzeć od środka zaprojektowane właśnie mieszkanie lub zaprezentować swoim klientom dom do kupienia bez konieczności podróży na miejsce

karnage_chronicles_game_card
maxresdefault (1)
vr-architektura

Podróże i hotelarstwo

Omni pozwala na zrobienie wirtualnej wycieczki z prawdziwego zdarzenia, prezentując atrakcje, które można zobaczyć podczas zwiedzania lub pobytu w hotelu

Szkolenia i bezpieczeństwo

Omni pozwala oszczędzić czas i pieniądze – łatwo przeprowadź szkolenie nie ryzykując niczyjego wypadku w sytuacji wirtualnego zagrożenia.

Rywalizacja i kooperacja

Omni pozwala na łatwe prowadzenie turniejów dla dużej liczby graczy. Gra jednego gracza może trwać nawet jedynie 2 minuty, a wyniki turnieju są szybko weryfikowalne

vr-travel
vr-bezpieczenstwo
untitled-296

Jesteś zainteresowany naszą ofertą?

Nasi specjaliści odpowiedzą na wszystkie Twoje pytania.
Translate »